Un motiv inedit..


Un motiv recent descoperit pentru care imi place ziua mea de nastere 🙂 este acela sa mai aflu pe ce site-uri mai am datele trimise, si de la care mai primesc din cand in cand mail-uri. Majoritatea site-urilor iti cer in etapa de creare a contului data de nastere, si atunci cand se vine, iti trimit tot felul de mail-uri de felicitare.

Azi, am vazut ca pot folosi acest prilej sa ma dezabonez la cele care nu imi sunt necesare, si pe care oricum le stergeam fara sa le citesc. Sper sa mai scada numarul de mesaje din spam.

Folositi optiunea de unsubscribe din multe mail-uri. Unde nu este, e semn ca acel site e chiar neserios si are o politica dubioasa de administrare a datelor personale.

PS  Azi e ziua mea 🙂 so ..LA MULTI ANI ..to me 😀

Explore posts in the same categories: diverse

Lasă un comentariu