Simţuri…


Simţuri

Dezmiardă-mi simţurile
Cântându-mi melancolie.
Să-mi aud gândurile
Rătăcind în reverie.

Visări nemărginite,
Fiori îmbietor de vii,
Trăiri veşnic râvnite
Pictând imagini…sute, mii.

Când dulce, când amară
Neliniştea ce m-a cuprins.
Nu-l pot opri, tresară
Trupul făr’ a fi fost atins.

Picuri de rouă scaldă,
Aprind emoţii, dezgolesc
Un dor nebun, o caldă
Dorinţă să mă-ndrăgostesc.

Palidă o mireasmă
Dă suflu unor amintiri.
Trecutul e fantasmă,
Prezentul plin de regăsiri.

Lung drum al căutării…
Emoţiile îmi dau puls.
Nu vreau să dau uitării
Speranţele ce mi s-au smuls.

Laura

Explore posts in the same categories: Laura

Lasă un răspuns

