Diplome ASE…intr-un final…si cu un lucru laudabil in coada!


Dupa ce acum aproape un an scriam despre faza cu anularea diplomei mele de master, pentru un motiv numai de ei stiut, tin sa spun lumii 🙂 ca am reusit intr-un final sa intru in posesia diplomei!

Cu ocazia asta am descoperit si un lucru bun, si pentru a contra-balansa critica prea multa trebuie mentionat. Astfel, cand am fost sa ridic diploma mi s-a cerut din nou chitanta ce proba plata taxei de emitere. Evident ca dupa un an, sansele sa mai am o bucata de hartie cat un sfert de coala A4  si care era o chitanta nedecontabila pentru mine, erau infime. Am fost la caserie cu un sambure de spranta si am cerut putin ajutor. Surpriza a fost ca am primit o adeverinta care le dovedea celor de la ghiseu plata acelei taxe, si inregistrarea ei in sistem. Mi s-a parut un lucru bun. Bravo! Tot asa si la mai bine!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

