Gand…de iubire (poezie dedicata lui Lucian)


Ma prind de-un gand ce capata un nume
Se-amplifica din ce in ce mai mult …
Imi da fiori, incepe sa rasune
Si cu nesat continui sa-l ascult

Un dulce gand a semanat iubire
In sufletu-mi si-apoi pe rand a smuls
Lacrimi de dor, amar si fericire
Ma-ntreb…Oare cate mai am de plans?

Acelasi gand ma poarta mai departe
Aripi imi da parca sa pot zbura
Visez sa ating culmi tot mai inalte
Toate acestea in prezenta sa…

Si-acest gand de m-ar parasi vreodata
Putea-voi eu sa mai traiesc?… Ohh, nu!
As fi precum o mare desecata
Caci gandul dulce, dragoste, esti tu!

Explore posts in the same categories: Laura

Lasă un răspuns

