Audi Q7 in Bruxelles ….de Romania


Atunci cand pleci prin lume te astepti ca multe din lucruile neplacute sa ramana acasa, cel putin pentru o perioada scurta de timp, dar se pare ca nu e tot timpul asa.

La sfarsitul anului, si inceputul unuia nou am obiceiul sa ma gandesc la ce am vazut remarcabil in anul ce se incheie.

Eram in Bruxelles, si timp de doua zile tot admirasem traficul si modul cum toata lumea pare sa respecte regulile, pe sine si pe cei din jur, pana cand intr-o zi am observat ceva iesit din comun. Din parcarea hotelului Sheraton, in centrul orasului a iesit un Audi Q7. Masina mi-a atras imediat atentia fiind imensa comparativ cu restul masinilor din trafic. Se pune la semafor, pe banda de stanga, aproape de un scuar delimitator de sensuri. Cand se face verde, pleaca tare si face o intoarcere in mijlocul intersectiei, pe langa scuar.

Nedumerirea mi-a fost imediat spulberata, cand am vazut numarul de inmatriculare, care era de ROMANIA, Bucuresti mai precis.

Explore posts in the same categories: Funny

Etichete: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

