Cum supravietuiesc dealerii auto in vremuri de criza – tripleaza preturile


Peste tot aud ca vanzarile de masini au scazut, ca sunt probleme si alte chestii de genul asta.Eu nu ma aflu in situatia de a cumpara o masina, dar sunt in situatia de a intretine una. Azi am fost la revizie, pentru 20.000 km, cam la 6-7 luni dupa cea de 10.000 km. La ambele revizii am platit doar manopera, piesele fiind luate separat, de catre mine fie de la un magazin de piese auto fie de la magazinul dealer-ului.

Prima surpiza a fost aceea de a intra direct la revizie, fara a trece in prealabil pe la o coada, lucru posibil din cauza vremii nu tocmai placute.

A doua surpiza, foarte neplacuta,a fost cea a pretului. La prima revizie, mi s-a facturat un singur serviciu, cu manopera de apox. 65 lei (cum auzisem ca e in general pe la service o astfel de revizie). Acum am primit o factura cu 3 intrari in valoare de 201.6 lei. M-am uitat bine si nu prea imi venea sa cred ca pretul e de trei ori mai mare.

Pe factura erau trei intrari. Prima era „revizie generala”, a doua „inlocuire filtru de aer” si cea de-a treia „inlocuire filtru de motorina”.

Nu inteleg de ce la prima rezivie, care a inclus si inlocuirea filtrului de aer, operatia a fost inclusa in monopera reviziei.

Am priceput ca sunt vremuri mai grele, si trebuie scosi bani din surse pana acum „ne-exploatate”, dar totusi o crestere de trei ori a pretului pentru o revizie nu e un model de urmat.
Va recomand sa intrebati inainte, sa nu aveti surpize. Eu am fost la Auto Marcu’s Grup, langa Cora Pantelimon.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etichete: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

