Windows XP si update-urile lui. Oare pana unde se poate merge?


Zilele astea trebuie sa reinstalez sistemul de operare pe un laptop. Cine va folosi laptop-ul vrea Windows XP.

M-am apucat frumos de lucru si am zis sa iasa bine, asa ca am luat toate update-urile de securitate care exista pentru Windows XP SP2.

Surpiza cea mai mare a fost cand am vazut cat de mari si multe sunt. Nu imi imaginam ca peste un Windows proaspat instalat de pe un disc de 700 MB, mai trebuie sa adaug inca 500 MB de pachete de update (care se vor desface la instalare in mult mai mult).

Asta imi spune cam cat de bun a fost facut de la bun inceput, abia acum la final de viata incepand sa vad cate bube a avut de fapt Windows XP.

Am descoperit totusi ceva interesant.Pana acum am lasat sistemul sa isi faca toate actualizarile. Acum am cautat putin si am gasit un site interesant, de unde poti downloada patch-uri si update-uri de window, pe care le aplici cum si unde vrei, fara sa fii legat de o conexiune la internet pentru masina ce o vrei actualizata.

In plus, are si actualizari de drivere si patch-uri pentru diferite aplicatii …interesant as putea spune si o idee buna sa le centralizeze. Sper sa nu pice sau sa dispara la presiunea producatorilor de soft, ca pana la urma e interesul lor.

De gasit il gasiti aici

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

