Link checker – un tool mic si care isi face treaba simplu si elegant


Am avut de verificat un site, si printre primele lucruri care trebuie verificate la un site sunt link-urile. Acestea trebuie sa fie valide si sa nu existe erori in navigare.

Cum nu prea imi place sa fac multa munca manuala, am cautat un programel care sa imi faca treaba, si am dat peste „Xenu’s Link Sleuth” pe un forum.

L-am luat si mi-a placut.

PRO

  • interfata foarte simpla si usoara
  • free
  • rapoarte aerisite si transmisibile prin mail
  • poate evita vizitarea site-urile externe

CONTA

  • nu are optiune pentru testarea site-urile ce necesita login

Unde il puteti gasi ?
Aici

Daca dati peste un tool asemanator, care permite si login, va rog puneti in comentariu.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etichete: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

