Ghinion sau Romania …4000 de diplome ASE anulate


Azi am fost sa imi iau diploma de master de la ASE. Ma asteptam ca la aproape 2 ani de la absolvire sa fie gata, dar nu a fost asa.
Mi-am depus dosarul, am platit taxele si am asteptat cuminte cele 35 zile impuse de secretariat.
Dupa circa 50 zile m-am dus sa imi ridic diploma. Am fost informat amabil ca trebuie sa ma adresez serviciului diplome.
Am reusit intr-un final sa ajung la serviciul diplome, si am aflat cu stupefactie ca toate diplomele absolventilor ASE (facultate, colegiu, master) anii 2006-2007 au fost anulate, si se vor reface.
Motivul prezentat? La serviciul diplome s-a dat vina pe o dispozitie ministeriala. La secretariat mi s-a spus ca se gresise cartonul pe care se imprimau si au fost anulate.
Termenul de rezolvare? „Mai veniti pe la sfarsitul lui septembrie sau dupa”.
Ce vina am eu ca ei sunt incompetenti?

Completare:

Am primit diferite reactii la acest post, unele dintre ele foarte agresive. Daca nu credeti si vreti mai multe detalii puteti suna la serviciul Diplome din ASE Bucuresti. Daca obtineti alte informatii care sa contrazica ceea ce am spus mai sus va rog sa imi transmiteti…

Ceea ce am scris mai sus reprezinta doare o scurta descriere a ceea ce mi s-a intamplat.

Continuarea ….

https://lucianadrian.wordpress.com/2008/09/05/ghinion-sau-romania-%E2%80%A64000-de-diplome-ase-anulate-continuaredeja-e-jenant/

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

