O aplicatie interesanta…


Zilnic folosesc Bugzilla pentru ceea ce trebuie sa fac la „job”. A inceput sa imi placa aplicatia, desi la inceput o consideram aiurea si putin cam saraca in functionalitati.

Intre timp mi-am dat seama ca e vorba de obisnuinta si de cunoastrea modului in care aplicatia lucreaza de fapt. Un lucru ma deranjeaza la ea, si anume faptul ca tot timpul trebuie sa am o fereastra de browser deschisa si sa tin minte mai multe parole, pentru ca lucrez pe mai multe servere.

Am cautat o solutie la problemele mele si am gasit-o sub forma unei aplicatii interesante. Un client desktop pentru Bugzilla.  Am gasit doua astfel de aplicatii, dar numai una dintre ele e free, aceasta fiind My-Zilla.

Imi pare utila si o recomand, pentru ca mi-a rezolvat cele doua probleme.

„Google for it” sau puteti sa o luati direct de la http://www.my-zilla.com

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

